Subject: Re: Verhuizing
From: [email-masked]
To: "Astrid Katsman" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jun 2004 19:22:00 +0200 (CEST)

Hoooooi Astrid,

Sorry dat ik je al zo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niets meer had geschreven...

Ik begreep over jullie verhuizing, ik ga jullie zo snel mogelijk
bezoeken...waarschijnlijk ben ik de 29, 30 of 1e Juli wel in Groningen.
Zijn jullie er?

Hoe gaat het verder met jou? Wij zijn inmiddels alweer verhuisd,
ondertussen naar nergens, want volgend jaar gaan wij in Utrecht wonen
(zodra we iets hebben gevonden) en in de zomer blijven we in Groningen in
het huis van mijn ouders, alleen dan zonder de ouders, want die zitten dan
weer in Keulen :-p Dit is vooral om geld te sparen, aangezien dat we in
Juni en deel Augustus sowieso in Bulgarije of ergens anders zitten.

Anyway, hoe gaat het dus?? Hoe is't nieuwe huis? Jullie zitten nu echt
helemaal alleen?

Nou, he, ik hoor heel graag weer dingen van jou........

...en zeg of je tijd hebt die komende week.

Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................groetjes..............:) :) :)
Yurii :)