Subject: Re: computer
From: [email-masked]
To: [email-masked]
Date: Sun, 23 May 2004 23:16:17 +0200 (CEST)

Goedenavond,

Bedankt voor uw interesse in de computer.

Het is dus een 80486 (24 MB RAM), ik weet verder niet van welke merk precies.

Het kan prima als tekstverwerker worden gebruikt. CD-ROM heeft het ook
wel, maar aangezien dat wij het nooit hebben gebruikt weet ik niet hoe die
gaat, dus het beste zou zijn als jullie een CD meenemen, dan kunnen wij
hier meteen kijken of hij het doet.

Ik weet niet precies hoe oud hij is (wij hadden het van een vriend). Nu
gaan wij verhuizen, en in de toekomst gaan we een nieuwe laptop
aanschaffen, dus hebben we hem niet meer nodig.

U kunt me mailen of bellen (0645432230), om langs te komen kijken: het
adres is:
Yurii
Regentesselaan 293
2562 EB Den Haag

Het beste is s'avonds (heel laat mag ook), maar ook op een andere
tijdstip, op afsprak.

Groeten,
Yurii

> Goedemiddag,
>
> we kunnen wel zo'n set gebruiken, mits er als tekstverwerker mee kan
> worden gewerkt,
> en er cd-rom spelletjes op kunnen worden gespeeld.
>
> Hoe oud is de machine, welk merk, en waarom staat het te koop, als ik
> vragen mag?
>
> Groet,
> Rino Boermans, Naarden
>