Subject: Re: heeej
From: [email-masked]
To: "Astrid Katsman" <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Dec 2003 14:40:45 +0100 (CET)

Hoi Astrid!!

Heel geweldig weer van jou te horen... ik was zelf ook van plan jou te
mailen, maar er kwam weer iets tussen (blablabla, smoesjes enz.) :)

Wij zijn met Kristina weer verhuisd, en dus hebben we nu een veel veel
leuker huisje, er staat er zelfs een piano! We voelen ons daar echt heel
goed, maar het is tot eind mei (jammer!), maar verder moeten jullie
inderdaad snel langskomen!!! Het adres is trouwens Regentesselaan 293,
2562EB, Den Haag. Waarschijnlijk inderdaad na kerst, want daarvoor hebben
we het druk (ik heb tentamens, Kristina heeft concerten). Voor nieuwsjaar
ga ik ook weer naar Bulgarije (zal vast leuke worden). Kristina gaat al de
19 december, en ik ga 27, dus van 19-27 zit ik waarschijnlijk in Groningen
bij mijn familie... dus kijk even wanneer je tijd hebt die dagen?!?!?

Verder gaat het met mij wel zo... ik krijg natuurlijk wel rare problemen
af en toe... ik ben niet echt "helemaal tevreden" of zo, maar het maakt
niks uit...

Ben blij dat het goed met je gaat!! En dat met je stage vind ik ook geweldig!

Nou ja...verder studeer ik gewoon nog steeds enz. enz. dus alles gaat goed.

Nou, kijk even wanneer we weer iets kunnen doen...

Tot zo,
groetjes,
Yurii