Subject: Re: hehoi!!
From: [email-masked]
To: "Astrid Katsman" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2003 10:51:45 +0200 (CEST)

Hoi Astrid!!

Ik ben net het afgelopen weekend in Groningen geweest maar ik had verder
helemaal geen tijd, want ik had bijna elke dag pianoles, bovendien had ik
een verkouding, bovendien was mijn broer hier op bezoek. Hij ging zondag
morgen naar Cambridge met een vliegtuig die 20 euro kost of zo, vanaf
Eelde luchthaven -- dat was wel grappig.

Met mij gaat het goed, hoewel er op het conservatorium nog steeds
onduidelijkheden zijn, maar dat is nu te moeilijk uit te leggen.

En ik voel me nog steeds niet lekker, vandaag heb ik vooral last aan hoest
en pijn in de borst en zo. Maar hopelijk gaat het snel voorbij.

Ik ben blij dat jij weer kontakt hebt met Machteld en Wouter. Ik heb
natuurlijk nog geen van hun gesproken, Machteld zou ik eventueel kunnen
mailen, maar jaa... Als ze blij zijn allebei dan is het wel goed.

Nou ja, verder heb ik niet zoo veel te vertellen, maar als ik weer in
Groningen ben dan bel ik jou OK?

Dooeeei, Yurii